ESG i relacje z otoczeniem biznesowym
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu dostarczenie osobom odpowiedzialnym za kontakty z otoczeniem biznesowym (PR i marketing, komunikacja) oraz relacje z odbiorcami końcowymi usług/produktów przedsiębiorstwa narzędzi i wiedzy pozwalających na podejmowanie świadomych decyzji w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG). Uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do podejmowania świadomych i zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju działań oraz rozumienia roli ESG w kontekście przyszłości rynku, regulacji prawnych i oczekiwań interesariuszy.
Dla kogo kierowane jest szkolenie:
Kadra managerska odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji
Osoby odpowiedzialne za raportowanie kwestii dotyczących produktów/usług i relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa
Proponowany program szkolenia:
- Czym jest łańcuch wartości w rozumieniu regulacji ESG?
- Omówienie kluczowych czynników ESG niezbędnych do budowania relacji z otoczeniem biznesowym oraz relacjami z konsumentami zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju
- ESRS S4 – jak raportować kwestie dotyczące konsumentów i użytkowników końcowych?
- Dotknięte społeczności – jak raportować kwestie ujęte w ESRS S3?
- Czym jest greenwashing i czemu należy go unikać?
- Czy grozi wam greenwashing? [panel szyty na miarę]
Informacje dodatkowe:
Program szkolenia jest skonstruowany tak, aby dostarczyć uczestnikom zarówno wiedzy teoretycznej, jak i praktycznych narzędzi, które umożliwią im efektywne wdrożenie i zarządzanie procesem raportowania ESG w ich organizacjach.
Program umożliwia dostosowanie do specyficznych potrzeb danej firmy, a także zawiera praktyczne ćwiczenia, które pomogą w zastosowaniu zdobytej wiedzy w organizacji.
Inne szkolenia
Kontakt
Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Skontaktuj się ze mną
Joanna Chmielińska
Szef Działu Prawa dla Biznesu
